جدول گریتینگ فلزی و گالوانیزه

سه شنبه 30 مهر 1398
12:55
بوگاتی
جدول گریتینگ فلزی و گالوانیزه


جدول گریتینگ : برای ساختن سازه‌های ساختمانی انواع روش‌های گوناگون تولید سازه ابداع شده است. یکی از گونه‌های متداول که عموماً در ساخت پله‌ها خصوصاً در کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرد، گریتینگ می‌باشد. گریتینگ نوعی سازه همراه با صفحات مشبک فلزی است که سوار بر میلگردهای ضخیم و یا تسمه‌های فولادی با در نظر گرفتن داده‌های آمده از جدول گریتینگ ساخته می‌شود.

مقاومت مطلوب، امکان عبور نور و هوا در کنار زیبایی خاصی که دارد، همراه با قیمت ارزان و ساخت سریع، گریتینگ را به یک انتخاب جذاب در فضاهای ساختمان سازی با اهداف صنعتی تبدیل کرده است. گریتینگ نوعی سازه همراه با صفحات مشبک فلزی است که سوار بر میلگردهای ضخیم و یا تسمه‌های فولادی با در نظر گرفتن داده‌های آمده از جدول گریتینگ ساخته می‌شود.


جدول گریتینگ

چرا به جدول گریتینگ در ساخت سازه‌های گریتینگ نیازمندیم؟

در ساخت سازه‌ها با ساختار گریتینگ وزن از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه ساخت و فروش این سازه‌ها با احتساب وزن به کیلوگرم انجام می‌شود. از طرفی محاسبات لازم به جهت انتخاب نوع تسمه و یا میلگرد براساس وزن کلی سازه گریتینگ صورت می‌گیرد. از این رو است که استانداردی با نام جدول گریتینگ تدوین شده است.

البته به غیر از جدول گریتینگ محاسبات لازم را می‌توان با کمک نرم افزارهایی که با این هدف تهیه شده‌اند به انجام رسانید. با استفاده از جدول گریتینگو دقت در انجام محاسبات می‌توان به راحتی به میزان حداکثر مقاومت همراه با کمترین وزن ممکن در طراحی تا ساخت سازه‌های گریتینگ دست یافت.

یکی از پرمصرف‌ترین انواع در تولید سازه‌ها با ساختار گریتینگ، گریتینگ فلزی می‌باشد. در گریتینگ فلزی همراه با پانچ نمودن تسمه‌های فلزی در فواصل معین که توسط جدول گریتینگ به دست خواهد آمد، کلیت ساختار سازه ساخته می‌شود. در گریتینگ فلزی دو نوع کلی تسمه در تسمه و تسمه در میلگرد وجود دارد که که عمده کاربرد آن‌ها عموماً در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می‌باشد.


انواع گریتینگ فلزی

در کنار انواع گریتینگ فلزی، نوع سبکتر گریتینگ گالوانیزه نیز در ساخت این سازه‌ها استفاده می‌شود. در گریتینگ گالوانیزه تولید این ساختار با استفاده از تسمه‌های ماشین کاری شده از جنس st37 می‌باشد که همراه با اندازه‌های دقیق آمده از جدول گریتینگ مورد برش کاری و پانچ در فواصل معین قرار می‌گیرد. گریتینگ گالوانیزه را همراه با ورق گالوانیزه تولید نمی‌کنند؛ بلکه سازه نهایی تولید شده را در یک وان مذاب از گالوانیزه گرم مورد آبکاری قرار می‌دهند.


گریتینگ را می‌توان به شکل کارگاهی و یا کارخانه‌ای تولید نمود. در تولید کارگاهی که با استفاده از ابزارهای دستی صورت خواهد گرفت، نمی‌توان انتظار دقت بالا در تولید را داشت؛ اما تولید کارخانه‌ای مقولهٔ کاملاً متفاوتی است. دقت بالا در ساخت، سرعت ساخت به همراه قیمت مناسب را می‌توان در تولید کارخانه‌ای انواع گریتینگ در نظر داشت. شرکت اراک گریتینگ تولید سفارشات خود را با در نظر گرفتن تمامی نیازها تا خواسته‌های مشتریان خود انجام می‌دهد. توجه به کاربری مورد نظر در ساخت گریتینگ از جله در نظر گرفتن شرایط محیط‌هایی که قرار است سازهٔ گریتینگ در آن نصب شود در اولویت اصول طراحی در شرکت گریتینگ اراک می‌باشد. ضمنا از جمله شرکت‌های فعال در زمینهٔ تولید انواع گریتینگ با کیفیت مطلوب و ساخت کاملاً مهندسی شده، می‌توان به شرکت فلات گریتینگ اشاره نمود.

[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار صنعتی ایران زمین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]